Oferujesz usługi, które idą ze sobą w parze? A może łączysz wyjątkowe kombinacje, jakich nie oferuje nikt inny? Warto zatem je odpowiednio wypromować! Niezależnie od tego, czy działasz w branży urodowej, finansowej, spożywczej, transportowej, czy jakiejkolwiek innej, przyda Ci się strona internetowa – podstawa promocji firmy w Internecie. Sprawdź, jak efektywnie wypromować markę w sieci.
Przeczytaj również: Co daje SEO dla firmy oferującej artykuły spożywcze i dla gastronomii?
Co zyskujesz, posiadając stronę internetową?
Własna strona internetowa to wiele możliwości, między innymi:
Przeczytaj również: Jak promować firmę z branży usług rolnych w sieci?
-
zbudowania pożądanego wizerunku,
-
promowania firmy w internecie i konkretnych usług, wyjaśnienia klientom, jakie usługi łączysz i dlaczego oraz jak wygląda korzystanie z nich,
-
monitorowania wyników działań promocyjnych,
-
dotarcia do większej liczby klientów,
-
dbania o kontakt z klientami,
-
zwiększenia możliwości prowadzenia działań marketingowych,
-
oszczędność czasu i pieniędzy,
-
zwiększenie zysku,
-
dostęp do oferty dla klientów 24/7.
Jak wyróżnić się na tle innych? Pozycjonowanie
Istnieje kilka działań, które możesz podjąć, aby strona internetowa Twojej marki dotarła do większej liczby potencjalnych klientów i wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania.
Przeczytaj również: Marketing internetowy firmy z branży finansowej i ubezpieczeniowej – o co zadbać?
To między innymi:
-
dobór odpowiednich słów kluczowych, używanych w tekstach zamieszczanych na stronie, związanych z Twoją branżą,
-
wartościowe treści zamieszczane na stronie, które w pełni wyczerpują temat,
-
używanie zoptymalizowanych materiałów wizualnych – zdjęć, grafik, filmów,
-
optymalizacja techniczna (proste adresy URL, mapa strony, meta dane),
-
zapewnienie responsywności strony (klient może ją poprawnie otworzyć zarówno na smartfonie, jak i komputerze),
-
linkowanie wewnętrzne (odnośniki do innych treści, ułatwiające poruszanie się po stronie),
-
zapewnienie bezpieczeństwa w postaci certyfikatu SSL,
-
zadbanie o szybkość ładowania witryny,
-
link building zewnętrzny (na przykład do wartościowych forów, portali tematycznych).
Jak jeszcze można promować markę w sieci?
Google Ads to system płatnych reklam, które pozwalają na promowanie firmy w sieci i wyświetlanie w różnych stronach w sieci teksty i grafiki promujące markę lub jej produkty/us ługi. Mogą przyjmować różne formy, na przykład banery, linki sponsorowane, osobno poszczególne usługi/produkty, zapewnienie jednego z pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania.
Dzięki temu możesz:
-
kierować reklamę prosto do osób, które są potencjalnymi klientami,
-
kontrolować koszty,
-
śledzić efekty kampanii,
-
zwiększać świadomość marki,
-
promować biznes w wielu miejscach w sieci.
Social Media to aplikacje takie jak Facebook, Instagram, czy TikTok. Warto pokazać multiusługi Twojej firmy również w tym miejscu, ponieważ dotrzesz do dużo większej liczby potencjalnych klientów, lepiej poznasz ich potrzeby, zadbasz o promocję firmy oraz zwiększysz rozpoznawalność firmy.
Treści możesz publikować bezpłatnie lub zdecydować się na płatny system reklamowy, który precyzyjnie dotrze do przyszłych klientów Twoich usług.
W promowaniu multiusług warto zadbać o wiele kanałów dotarcia do odbiorców, zwłaszcza jeśli proponujesz niecodzienne połączenie usług. Dzięki temu wyjaśnisz klientom, jakie usługi łączysz i wypromujesz markę w Internecie.