Promocja firmy związanej z motoryzacją, pojazdami i usługami transportowymi daje wiele możliwości. Jeśli posiadasz już stronę internetową, z pewnością powinieneś zająć się działaniami pozycjonującymi, aby wyświetliła się jeszcze większej liczbie osób – twoim potencjalnym klientom. Wysoko wypozycjonowana strona internetowa to szereg możliwości dla każdej firmy.
Przeczytaj również: Marketing internetowy firmy z branży finansowej i ubezpieczeniowej – o co zadbać?
Jak pozycjonować stronę internetową?
Aby Twoja strona internetowa wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania w Google, można podjąć bezpłatne działania, takie jak:
Przeczytaj również: Jak docierać z artykułami dla dzieci do klientów w sieci?
-
dobór słów kluczowych, sprawdź, które są najpopularniejsze w branży transport i motoryzacja w takich narzędziach jak Senuto, Google Search Control czy Semistrom. Dzięki temu pozyskasz informacje, czego odbiorcy szukają w Internecie.
-
Optymalizacja techniczna, w tym zabezpieczenie strony certyfikatem SSL, szybkie ładowanie się strony, responsywność (odpowiednie wyświetlanie się na różnych urządzeniach), prosta obsługa intuicyjna, poprawne meta dane, link building wewnętrzny (między poszczególnymi podstronami).
-
Umieszczanie wartościowych treści, które wyczerpują temat i w pełni odpowiadają na wszystkie pytania odbiorców, jednocześnie pisane prostym językiem korzyści.
-
Link building zewnętrzny (linkowanie do artykułów sponsorowanych, portali tematycznych, forów, stron partnerów biznesowych i tym podobnych).
Dodatkowo warto zadbać o przyciągające oko treści wizualne, grafiki, zdjęcia, filmy. To najlepsza promocja firmy.
Przeczytaj również: Co daje strona internetowa dla firmy zajmującej się wystrojem wnętrz?
Co daje dobrze wypozycjonowana strona internetowa?
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania w Google to wiele korzyści dla marki. Można wspomnieć między innymi:
-
zwiększony ruch na stronie internetowej,
-
poprawa wyników sprzedaży,
-
zwiększona rozpoznawalność,
-
budowanie zaufania klientów,
-
długotrwałe, mierzalne efekty.
Właśnie dlatego warto umieścić ten rodzaj promocji w planie promocji firmy.
Jak jeszcze można promować firmę w Internecie?
Łatwiejszym sposobem na zdobycie pierwszych wyników wyszukiwania jest skorzystanie z płatnego systemu reklamowego Google – Google Ads. Google Ads pozwalają między innymi na:
-
możliwość skierowania reklamy do konkretnych osób, które potencjalnie będą zainteresowane ofertą,
-
kontrolowanie efektów kampanii,
-
śledzenie kosztów kampanii,
-
wiele form reklam w różnych miejscach w sieci,
-
zwiększenie świadomości o marce wśród potencjalnych klientów.
Google Ads to przykład promocji firmy i dobre rozwiązanie, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług transportowych oraz odnaleźć nowych klientów. Jeśli chcesz to zrobić w krótkim czasie – Google Ads będzie dobrym rozwiązaniem.
Celem pozycjonowania, zwanego także CEO jest uzyskanie zwiększonego, bezpłatnego ruchu na stronie. Pamięta, że im wyżej Twoja strona będzie w wynikach wyszukiwania, tym więcej osób na nią wejdzie i zapozna się z treściami tam umieszczonymi.
Dbanie o jak najlepszą widoczność w Internecie to nie łatwy i długotrwały proces promocji firmy w Internecie. Witryna musi być atrakcyjna zarówno dla każdego z użytkowników, który tam trafi, jak i dla wyszukiwarki. Efekty pozycjonowania będą miały wymierny i trwały charakter.